網頁

flower

flower

2010年4月14日 星期三

2010櫻花初見之北九州 - 第三天 (下: Harmony Land - 望海)

4月2日  (星期五)  陰天 > 晴


我們在別府好多次都經過地獄巡遊, 但都過門不入, 因為真的興趣不大, 大少話係咪好奇怪呢? 去別府唔睇地獄! 我諗都唔係嘅, 因為我哋一般都唔會係為去景點而去的, 又或者有機會再遊別府而又真係想睇先去啦! (又有番兜理由)


由九州自然動物園去Harmony Land都要30-40分鐘, 天色已放晴但由於都在山上又大風仍然好凍呀!  唔好以為無人, 我哋1點先到人哋入晒去玩啦, 成個停車場滿晒o架。





雖然舊少少, 但都幾靚吖!





成點幾鐘緊係揾食先啦! 





呢間餐廳有兩層, 下層快餐, 上層食意粉, 薄餅之類的食物。





本來想食TwinSister介紹的意粉, 但妹妹想要呢個餐盒, 於是就食快餐喇! 都好嘅, 可以快D去玩。





我們先去廣場呢邊玩, 睇吓Kitty加櫻花, 好靚呀!





大少同家姐仔玩過山車。





Kitty城堡, 因去過Puroland類似的屋, 我和妹妹沒有入內參觀。 點解只係我同妹妹呢? 因為有段時間我們又分了組去玩, 家姐仔玩過山車時, 我同妹妹去shopping, 就o係大少組等我們時, 他們去了城堡一轉, 結論係同Puroland差唔多一樣, 最搞笑係臨出城堡Kitty會同遊人影相嘅, 大少同家姐仔就走唔切咁唔影, 工作人員都O咀, Kitty可能覺得"咁唔俾面o架!"





會合番之後就一齊入Kitty Garden玩。





放電時間, 兩隻馬騮, 跳過痛怏。





跟住就坐小火車去另一邊。





 沿途有好多好靚嘅櫻花, 呢張就係我的網誌背景喇!





係咪好浪漫呢





山頭的另一邊只有Boat Ride同少量入錢機動遊戲。





上船仔啦! 出發...go..go..go!





團友都睇得好開心, 我係咁影, 成日叫妹妹望住我影相, 終於佢好唔耐煩咁話:"媽咪! 你成日叫我影相, 我睇唔到啦!" 係...係, 唔影, 唔影





玩完坐船仔又再坐火車去返廣場個邊, 再行條大樓梯去玩機動遊戲。





家姐仔第一時間玩Kitty過山車, 前後玩咗五、六次, 勁! 嘩! 加埋櫻花, 好好feel呀!





妹妹去玩璇轉木馬。 坐上層我影唔到呀! 妹妹: 唔影呀!





妹妹話要坐Melody喎!





之後一家人一齊玩單軌車, 從高處影遊樂場。





咖啡杯





在我的要求下, 坐了一次幸福摩天輪 臨離開時, 表演都正在謝幕, 開開心心的ending。 走時在正門有Kitty和Kuromi同遊人say goodbye, 影相, 妹妹同Kitty影相很開心, 又攬又抱, 但同Kuromi就只係點頭微笑, 好唔情願咁, 我問佢點解, 佢話因為Kuromi係壞人喎!





到今晚的旅館啦!  悠彩之宿 - 望海





今日去咗兩個地方玩, 大家都好攰, 去到望海我搞緊check-in時, 團友們都謝晒! 望海的大堂。





招牌望海房間。





舒適, 簡潔。





離晚餐時間尚早, 我們出去行吓! 又係無印同100yen店, 實屬巧合咋! 雖然都係無聊...





別府塔就o係旅館旁。





終於到期待已久的豐富晚餐啦...登..登..登..登!





我破記錄地食晒差不多所有食物, 飽到唔敢講o野, 怕一開口會嘔番出o黎





兒童餐就真係差好遠, 其實都好味o架, 不過唔o岩兩位小姐胃口咋! 唔想嘥o野, 我同大少都盡量幫口食些。





大家可能會話有無搞錯, 食杯麵? 唉! 我當時都好嬲咁話...但兩位小姐大部份食物都無食, 仲走去開杯麵, 激死!





食飽又玩飽, 好早就瞓覺覺豬囉! 又係充實的一天!


8 則留言:

  1. Harmony Land舊舊地細細地唔緊要最緊要啲囡受,我就話最好係唔使點排隊任玩。
    [版主回覆04/15/2010 21:56:00]所以如果佢"摺埋"就好可惜啦!

    回覆刪除
  2. 真係吾可以俾我囡睇到.........................佢一定問我幾時去>0<
    [版主回覆04/15/2010 21:59:00]咁你考慮吓帶囡囡去啦, 就係因為氣氛輕鬆(唔似廸廸尼咁緊張唔夠時間玩), 一家人都好enjoy o架

    回覆刪除
  3. 暑假時去HarmonyLand真係好熱, 個場有小花洒不停洒水幫遊人降溫. 但原來有櫻花作背景會靚好多. 睇到"望海"的晚餐相片, 令我好懷念呢!
    [版主回覆04/16/2010 13:05:00]想像到會好熱, 咁空曠。 個晚餐真係不得了, 五小碟都俾我掃晒!

    回覆刪除
  4. Harmony Land唔多人,好好喎!悠彩之宿好靚呀,尤其是果餐料理好正呀!
    [版主回覆04/20/2010 14:08:00]但係無Pokkamon喎  如你去別府都試吓呢個餐啦!

    回覆刪除
  5. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年4月24日 晚上7:20

    <放電時間>嗰刻你嗰女好厲害 , 飛起晒
    櫻花配 kitty , 真係 perfect match !
    [版主回覆04/25/2010 22:35:00]哈! 佢唔係飛起, 係降落緊至真! 見唔見有三層吹氣方塊? 佢由第三層空降嘅時候, 我影咗, 係咪好怏呢!  Yeah! 所以最o岩時候應該係我們的復活節假期

    回覆刪除
  6. 因為打算明年4月頭到九州自由行,所以 browse 了您們的 blog,發覺很有用!我個仔明年4月時6歲半,我打算安排兩個主題樂園行程,選擇豪斯登堡和海之中道好嗎?請回覆。

    此外,我發現您們很愛看櫻花,其實我們在去年4月頭去了本州11日。遊覽了十多處櫻花名所,如有興趣的話,可以上我的 blog 看看,
    http://blog.yahoo.com/_Z4N757UXRGANPWXQNXSU3TZAQE/articles/229967/index
    [版主回覆01/01/2012 14:13:57]4月去豪斯登堡真係好靚, 風車加鬱金香! 而且人流不算太多, 天氣又唔錯, 真係一個舒適的親子遊好去處! 另一個極度推薦的樂園酒店 http://www.kijimakogen-hotel.jp, 在大分近由布院, 你的小朋友係囝囝就更加要去, 園內的Kids Driving School好得, 包你的小王子唔想走呀! 記得去到睇吓幾點上課先, 主打玩呢部份, 其他遊戲都係次要lu! 海之中道夏天有埋水上樂園好似好玩點, 春天花花不是太集中, 如果只去2個樂園酒店, 就豪斯登堡同城島高原啦! 我打算4月去京都睇櫻花, 我哋係又懶又要玩的家庭, 所以唔會好進取去好多地方追櫻lu, 集中幾個地方都ok啦, 仲要安排小朋友玩, 不過實際行程真係要4月初睇櫻花情報落實lu! Happy New Year!

    回覆刪除
  7. 你好 ! 暑假將去九州,在你blog上看到買Harmony Land門票在大丸Sanrio買,可否告知詳細地址,謝謝 !
    [版主回覆03/29/2012 14:06:14]在天神的大丸(福岡市中央区天神1-4-1), 7/F http://global4.coara.or.jp/cg25000/floorguide/index.php?type=map&floor=9 圖中no.3便是Sanrio

    回覆刪除