網頁

flower

flower

2011年9月28日 星期三

2011暑假標尾會是但遊北海道 ~ 第四天

8月23日 (星期二) 天陰/ 雨

窗外就是這景色, 訂房時指定了Tower景。 JR Tower酒店真係好易見喎! 




中間個條路直行就係狸小路7丁目啦, 我哋呢幾日都來回行咗幾次....



大家準備好就上太空艙去食太空餐....







本來想去另一餐廳試吓, 行一圈都係覺得地下那間好點, 於是番兜, 途徑溫泉入口, 門面好似唔錯不過睇埋相見到入面就無咩胃口, 唔會嘥錢去浸lu....



是日開心樂園餐.....





食完早餐開始落雨, 原本安排去踏單車, 咁嘅天氣要睇定d, 於是去薄野行吓街先。 周圍睇, 去藥房買吓, 又去Apple運桔玩吓iPad,  留得最耐係呢間文具精品店, 小姐們大有收穫, 買咗兩大袋鬆弛熊福袋做小朋友手信, 仲有得抽獎, 安慰獎紙巾一包, 排在她們前的大嬸抽到大獎, 係10萬日元現金卷, 但她無咩反應咁?.... 




行到咁上下又係醫肚時間, 就呢度啦....



阿大少記錯以為呢間除咗蟹都有鰻魚飯, 搞到大小姐以為有得食佢嘅"飛弗", 點知係連鰻魚汁都無, 小姐覺得阿爸"昆"佢, 竟然喊喎, 仲唔食飯抗議添!  不過係阿媽我軟硬發功下, 緊係要乖乖食午餐啦.....


 


雖然仲落住微雨, 但一致決定去踏單車, 於是小姐們又開心番向Satoland出發....本來初時計劃在酒店租單車, 但覺得行唔通有點難度, 都係去有單車租又有單車徑的公園方便d又安全d.....

 


大小姐學先, 佢好快上手, 3分鐘已搞掂可以自己通山跑....

 


已經飛到老遠lu....



妹妹本來好15/16又想又唔敢, 不過一知家姐學識有新單車買時, 就即刻叫大少教佢....





妹妹都好快, 約10分鐘搞掂, 走去追家姐添呀.....




後勤補給救援車隊....



後勤部隊工作中, 不過行動失敗完全追唔上兩位"P"牌妹.....




公園的小火車, 是日主要接送入Camp的營友同家庭....



呢類遊玩設施, 小姐們又點會放過呢....本來租了1小時車, 但時間唔覺唔覺咁玩咗差唔多兩個鐘, 還車時大叔好好人, 小朋友的兩部車免咗過時補錢, 只收後勤家庭車, 所以原本已經好抵玩就變得更抵, 小朋友單車100yen一小時, 家庭車都係300yen咋....




收到朋友電話想我們幫他去啤酒廠買酒, 大少見無咩目的地於是又返去Sapporo Beer Factory......




我哋先去Ario食下午茶, 就呢間啦! .....




因為見到有小姐新寵, 醬油小丸子也.....





食完又行吓商場, Mother Garden女孩子必入....




之後就慢遊樓上的百貨公司, 妹妹又買吓她的Jewel Pets精品....百貨公司旁Food Court的小雪人令我諗起雪祭.....



小姐們想食壽司, 於是落返地下的"和樂", 不過呢間好唔掂, 係北海道都好少壽司店有呢個評價, 以前在小樽試過都幾好架喎?!....



做咗一日運動, 大少最攰, 來回跑咗幾圈追"女", 雖然尚早都唔肯倍我行街, 於是3父女在JR駅附近放低我, 他們返酒店休息....




我就一個人在雨中漫步, 由車站行返去酒店, 其實都無咩好睇, 散吓步吧!  返到房團友已經好嘆咁睇緊電視lu。 這天小姐學踏單車目標達成, 大滿足!




3 則留言:

  1. Mother Garden …… 我而家見到張相都眼睛發亮呀 ~
    [版主回覆10/02/2011 12:40:34]其實佢賣的東西都係來來去去那些, 但女性見到一定入去睇吓, 摸吓!

    回覆刪除
  2. 睇幾日行程 , 都幾豐富 , 日日都盡興而返 , 睇到我都開心埋 . ^O^ !!
    [版主回覆10/12/2011 21:34:58]我諗都無咩港人好似我哋咁無聊去公園教細路學單車, 我話俾同事知俾人"渺"添呀! 不過我覺得我哋無聊得好正確, 因為在香港的單車徑又窄又多高手, 大人唔放心小朋友唔安心好難學, 但Satoland咁大又無咩人, 小姐們好輕鬆的心情下, 好快搞掂, yeah!

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年10月30日 凌晨3:41

    踏單車 + shopping , 好悠閒生活的一天
    [電占 豆豆 幸の旅日 World ^^回覆10/31/2011 21:45:29]我都有係豪斯登堡踏單車 , 真係幾好玩 ^^
    [版主回覆10/31/2011 21:41:01]有無發覺我哋踏單就係旅程甜美的回憶,上次九州豪斯登堡笑聲遍廣場,今次係公園,原來最好的真係可以好簡單!

    回覆刪除