網頁

flower

flower

2012年10月17日 星期三

2012暑假有老有嫩去九州 ~ 第八天 (最終回)

八月二十六日 (星期日) 天晴

最後一日....



呢間酒店只提供輕便早餐給所有住客自由取, 包包的選擇也有5-6款......




咖啡, 牛奶, 果汁都有, 可以滿足基本要求。 焗返熱d包包便拿上房, 自助Room Service.......




酒店外貌, 呢間其實幾OK, 不過方便度就唔及駅那邊了.....




又返去博多City行吓, 行大少至like的Tokyu Hands, 剛巧床上用品有特價, 臨走都有收獲。 團友咩都睇餐, 淨係行Tokyu Hands都行到食午餐....




利久仲多人過昨晚, 完全Mission Impossible, 阿爺爺要食拉麵於是去一風堂, 又係排長龍排到轉晒彎入走廊, 咁去遠d啦.....




就係近機場的北熊拉麵.....




唔....名過於實, 湯底好油膩, 麵質一般, 泡菜無咩味.....




家姐話俾碗麵嘅樣"昆"咗添!!! 唔好食架)))))) 其實我覺得個樣都唔太得喎!




食飽飽, 行吓機場(內陸同國際都行, 幾多時間!) 就返香港啦!  睇吓有咩買咗! 阿妹頂帽在Aeon Mall 500yen特價貨, 家姐都有不過無上鏡.....




同埋呢個本來以為無緣食嘅巨峰提子大福, 在內陸機場最後兩盒俾我掃晒, 返屋企即食。 真係 好好食呀))))

4 則留言:

  1. 呢個提子大福係咪有粒大巨峰係裡面 ?
    [版主回覆10/22/2012 17:26:21]係呀!好甜架,不過大負姐嫌佢有厚皮!

    回覆刪除
  2. 我老公好鍾意食大福餅架,乜原來有巨峰提味,我都想買嚟試下。
    [版主回覆10/29/2012 22:14:24]但要季節限定, 想食多d都有點難度

    回覆刪除
  3. 一開放左完全唔同晒.....等我收埋慢慢研究,多謝!!

    回覆刪除
  4. 睇見 Tokyu Hand 我都好想行呀,始終冇預留太多時間 shopping,另外又怕自己失控買唔停…

    回覆刪除