網頁

flower

flower

2013年6月8日 星期六

2013一個人遊花園 ~ 第三天(下集)

接上集......




要坐28個駅去御花畑駅, 瞓陣....zzzzzzz




個幾鐘去到御花畑再步行去西武秩父.......




一到西武秩父就先見到仲見世通, 正值午飯時間, 人頭湧湧.......




呢間唔使排隊就食呢間......




揀了季節限定御膳......



同張相差不多一樣!




食完午餐先到駅前的秩父Inn放下行李, 抓緊時間去羊山公園, 先經過民居再行上山......





其實連續行了幾天對腳已經又攰又痛, 我前面呢位小姐又係一個人去賞花, 但她穿高跟鞋, 有3吋高㗎!!!!  心裡暗罵: 妳傻㗎!



在路過的小山丘可見到投宿的旅館......




行了一大段路終於見到呢個牌以為就到, 點知.......




係仲有排行, 救命呀! 一邊行一邊向自己發牢騷!



呢排鳥居幾靚喎, 上次去京都落雨去唔到伏見稻荷大社睇千鳥居, 雖然呢個細好多, 都算同千鳥居細佬見過面吖!



去到呢度又以為到啦, 但只不過係到了公園, 還未到芝櫻之丘啊!  



呢d咁似八重櫻嘅?! 5月仲有櫻花嗎?



咁靚, 影咗妳先!




繼續行......




3點半前到達, 總算在預計時間內.......

 
羊山(生), 你好肥呀!




售票處旁有土產市場, 一陣先行.......




到啦! 到啦!





對腳已經支持唔住, 坐在小木櫈上休息一陣先........



呢度有好多情侶同小家庭遊覽, 周圍都充滿笑聲.......





滿開的芝櫻........



但不是全個山丘都是滿開啊!




從不同方向欣賞這美麗的山丘.......























白色的芝櫻比較難影到每朵花都完美, 總有些有啡點......




我的倒影.......



 







近看白色心心圖形芝櫻.......











還有紫色心心芝櫻........




行到比較高點看全芝櫻之丘........












這個在山丘頂的小食檔無人幫襯啊!











芝櫻之中最愛紫色芝櫻, 好似係數量最少的顏色.......









行到另一邊出返去土產市場那邊.......




大家都在找食......




又係影咗當買了!




大少有嚟的話一定食!







眾多小食又係揀雪糕, 芝櫻味好過紫藤味, 起碼唔似擦膠, 只不過食唔出有花味啫!




唔.....妳企係度咁耐, 請妳食啦!
我請一日本人幫我同公仔影相時, 我扮餵她食雪糕, 在旁的另外一班日本學生妹忍唔住笑咗出嚟, 可能覺得我太白痴無聊吧!



離開了芝櫻之丘便向今日最後目標最後一擊! 不過呢一擊真係攞我命, 長命斜!!!




行到嗦晒氣到了這個可看整個秩父市的見晴台.......




呢個位就係poster見到的景色! 睇完靚景又要痛苦地行返落山lu!



剛到達秩父時只見仲見世通有食肆, 有些擔心今晚食咩!  好彩行返落山時見到呢間有得食Shabushabu。 時間還早5點幾, 返旅館小睡片刻先!



這間是全程最舊又最貴的一間, 舊得提唔起興趣影底! 食埋秩父草莓就揾周公子傾吓.....


 
好彩周公子叫我起身, 七點半就行返去食晚餐啦! 由於我的餐太大堆頭, 侍應幫我從二人枱轉了四人枱。 唔知係咪好少一個人叫呢個餐, 其他食客都用奇怪的眼光望我及食物! 唔理lu, 食飽先算!  呢個放題我只係要多一盆牛肉, 其他好努力才完成到9成!

沖涼時發現我對腳腫脹晒, 現晒微絲血管, 最大鑊係腳趾尾甲內出血, 唔怪得咁痛啦!  今天真係行得好"甘"呀!

2 則留言:

  1. 秩父的芝櫻靚過上午那個,行得累o的都值得呀,不過你就真的行到幾傷吧,返酒店有沒有浸浸腳消除疲勞呀 ?
    點解 5 月o的羊咩仲未被剃晒o的毛毛既 ?
    [版主回覆06/10/2013 22:12:51]浸一陣熱水咁好過無啦! 那天都幾涼只有十多度, 月中就可能開始熱lu

    回覆刪除
  2. 「一個人遊花園」的行程能睇出你的一份悠閒和放鬆心情,令人羡慕,真的跟親子遊很大分別。你的晚餐好豐富及份量唔小,你能夠完成9成已很利害。
    [版主回覆06/22/2013 16:05:51]係呀! 感覺真係好大分別, 各有各好!
    其實d肉好薄咋, 不過份量真係好夠, 我又唔想嘥食物, 盡力了

    回覆刪除