網頁

flower

flower

2012年5月1日 星期二

2012京都花見行 ~ 第四天


4月11日 (星期三) 雨

今日係最錯的一天, 差點冷病兩位小姐! 

出發前已租單車, 計劃踩單車遊京都, 但天氣預測都話會落雨, 諗住睇定d先再作決定。 離開酒店時只係落微雨, 而小姐們又好想踩單車, 又唔想臨時取消租車, 於是如計劃去單車店, 負責的小姐都叫我們要小心點啊!

一出大路便開始大雨, 行吓避吓, 好不容易才去到鴨川。 




大少續架單車抬落河邊, 都好重吓架...




家姐仔已經唔理我哋一支箭咁飛咗去, 妹妹叫住佢都聽唔到...




妹妹起勢咁追, 見到有斜路又上返路面...




大少又要追女啦..., 我仲忙又追又影...




雨真係無停過, 在巴士站避吓先!  原來在先斗町對面...




再行前少少決定食午餐先, 但落雨搞到我失晒魂, 唔記得原先安排去邊度食, 於是見到呢間就唔理三七二十一入喇...




大家都用咗好多小宇宙, 於是好快咁食晒成枱食物...




之前都在一些日本版的旅遊雜誌見過呢間餐廳的介紹, 不過就無打算試, 點知係在咁嘅情況下入咗o黎, 都唔錯喎, 幾好味...




休息夠又再繼續, 此時雨亦細咗少少...




睇吓我哋幾危險...




從相中可以睇到雨其實都唔細...




所以決定返轉頭去還車, 反正都濕晒, 一條氣返去京都駅!  沿途櫻花雖然好靚, 但都無心情睇lu...




回程路上, 因為妹妹的風褸已經濕得好緊要滴緊水, 途人都報以奇怪的眼光望我們, 他們的眼神似在說: "你有無搞錯, 點做阿媽架, 落大雨同兩個小朋友踩單車, 成身濕晒!" 去到七条通, 妹妹已經凍到冰晒(其實家姐都係), 含住兩泡眼淚唔肯再行, 我便一邊氹佢一邊倍佢推單車, 大少同家姐仔再鼓勵吓, 好辛苦返到去啦!  上到酒店房拿拿林沖個熱水涼, 兩位小姐今次的挑戰仲勁過學校的歷奇營...
 



唔想再濕身又想行吓街, 於是駕車去了附近的AEON MALL, 先俾妹妹扭吓蛋, 家姐仔又買吓小禮物, 獎勵吓她們今天完成非一般的旅程...




她們揀了吃壽司, 有小朋友啤酒添呀!  妹妹仲扮飲醉叫家姐: o黎吖o黎吖, 飲酒吖...好搞笑!




見到喜歡的太鼓, 緊係要玩返轉先啦!

呢日其實我幾自責, 一路上問自己搞咩呀?! 唯有安慰自己當係俾小朋友的特訓, 在惡劣情況下唔好放棄, 向前行到目的地...好彩佢哋無病到, 如果唔係就慘啦!  







6 則留言:

  1. 正如你所講, 當係一個比小朋友的特訓, 唔好怪自己啦!

    我都係見啲雨大吓細吓, 做咗錯誤的決定.... 結果就係由京都駅一路行到去東山!!!!
    [版主回覆05/06/2012 22:30:51]真係好深嘅體驗....而且好高難度.....
    [jokelib回覆05/03/2012 22:44:03]體驗就係.... 下次無風景睇先好再去京都....
    [版主回覆05/02/2012 21:38:40]怪責自己是過去式, 當時連自己都捱凍, 所以知道這個安排好有問題而有的情緒! 現在式係一個迫出o黎嘅經驗吖, 正常係唔會咁做嘛, 全家特訓! 咁你行得咁"甘", 又有咩體驗呢?

    回覆刪除
  2. 特訓係難忘兒時回憶及成長經歴,這些才珍貴。唔駛太自責,我覺得不要過份保護,學懂隨機應變。
    [版主回覆05/02/2012 21:42:48]事後我都好欣賞小姐們的堅持, 特別係家姐, 一點埋怨都沒有! 雨真係兜口兜面咁飛埋o黎, 大人都頂唔住! 只係妹妹真係濕到入面, 好凍才想喊吧! 真係好彩大家都無冷病, 好難忘的回憶!

    回覆刪除
  3. 算啦, 當訓練, 如果見細雨我都會租.....小朋友啤酒唔知咩味道呢? Aeon Mall 都幾好行, 因為有Namco, Yu Kids playground, 仲有GAP....
    [版主回覆05/02/2012 21:48:15]都過咗去lu, 只係有點不可思意啫! 小朋友啤酒係蘋果汽水, 但真係好似啤酒咁, 好好feel架! 小姐們已經唔可以入Yu Kids 喇! 雖然話大個女, 但其實佢哋有時仲好bb, 一d都唔覺個playground幼稚, 有得睇無得玩唔開心咗一陣啦!

    回覆刪除
  4. eee~~~落雨踩單車, 睇唔出你地玩得咁激喎~~
    [版主回覆05/02/2012 21:49:00]我都睇唔出, 睇唔出! 哈.....

    回覆刪除
  5. 其實落著雨踩單車唔只細路辛苦,大人又要抬單車、又要影相、又邊照顧及鼓勵細路好辛苦架,最終一家能齊心完成件事,真值得開心和讚賞~好叻呀!
    [版主回覆05/06/2012 22:33:37]我真心覺得佢兩個o靚妹好叻架! 過程當中她們自得其樂(初時), 最後都捱到返酒店算係咁啦!

    回覆刪除
  6. 個幾日真係時晴時雨.... 不過咁大雨仲踩單車, 你地都幾堅.... 不過我都估吾到4月初的京都真係好鬼凍, 我第一日到步, 都凍到頂吾順.... 去左 unique 買左條頸巾.... 因為下雨我都冇玩和服體驗.
    [版主回覆05/06/2012 22:35:26]一無太陽就有寒意, 濕埋身真係唔好受! 真係無下次! 你可以秋天紅葉期再去影啦, 都好靚呀!

    回覆刪除