網頁

flower

flower

2012年5月8日 星期二

2012京都花見行 ~ 第六天

4月13日 (星期五) 天晴 > 雨

我們的住宿plan包兩個早餐, 但意外地小朋友唔另收費用, 要知道這不是一個包或飯團之類的早餐, 而且今次旅程每間酒店都要另收小朋友的費用, 所以這間相對便宜的酒店反而唔收錢真係好意外, 哈哈!  當係補回泊車費囉!  食物種類同質素都幾好架!




這餐廳係意式風情feel, 但早餐就完全睇唔出有咩意大利的食物....大少話: 有, 意粉!




尚算簡潔光猛。





食完就要快快出發, 去USJ喇!  花見行可以話結束咗, 由今日開始又係小姐玩樂時間。



原本安排了明天o黎USJ, 但天氣預告話會落雨, 所以改咗今日。 由神戶來都唔遠, 沿途順便睇吓神戶的景色, 唔知咁算唔算去過神戶呢?  到啦! 佢哋又唔等我, 好心急入咗去lu....





今日唔算好多人, 好順利入場。 第一個目標係4D 史力加! 咿, 同USS一樣嘅? 雖然驚喜就無, 但小姐一樣笑到咔咔聲....



USJ 10 週年地球.....



其他網友推介玩呢個Spider Man, 真係幾好玩, 又大笑又大叫, 全程都好high, 仲買咗張相添....






妹妹見到間餐廳好得意想入去食野, 但入場一陣咋喎, 遲少少啦....



去到Back to the Future Ride, 可能兩位未睇過套戲, 排排吓都話唔想玩, 是但行吓間shop就走...




熟口熟面的Jurassic Park入口, 同新加坡一樣




兩位小姐見到水氣就好似痴咗線咁撲埋去, 又玩到呱呱叫, 都唔明有咩好玩?....




在USS玩過, 妹妹話唔鍾意d恐龍唔肯再玩, 又唔玩?! 喂, 你哋o黎做咩架???





但睇人玩又要笑人哋喎....





大白鯊未玩過啦啩, 影張官方相先, 1200yen吖唔該....




入去啦! 成程都唔嚇人嘅, 似睇笑片, 最好笑係條肥鯊魚最後燒燶咗....




行行吓見到隻唔係阿女年代嘅傻豹, 佢哋溝通唔到, 兩位淨係對住隻豹傻笑, 阿傻都無佢哋符....




傻豹地頭, 好粉紅呀!



阿名媛Kitty又真係幾靚, 妹妹又話要買... 得! 影咗!




Kitty 出o黎, 有show睇呀! 不過, 唔係幾好睇...





終於見到新的Wonderland, 好colourful, 令小朋友見到就會好開心嘅地方...



方便玩, 就呢間食快餐啦!




唔知用咗幾多個Kitty整呢?




Kitty呢部份適合年紀比較小的小朋友, 兩位嫌幼稚唔想入, (反而最想入o個個係我) 無佢哋倍我都唔好意思入去....





呢個坐船船遊戲都幾好玩, 會濕身架!  幼童玩多數都喊住落船...



入去室內的遊玩區, Snoopy地頭....




呢個室內小型過山車, 我兩隻馬騮玩咗前後7-8次....




行返出大街, 大少叫大小姐挑戰呢架Hollywood Dream.....



我見到就暈咪搞我, 我同妹妹情願等!  佢兩個玩完話有點暈, 少少想嘔....





近黃昏開始落雨, 於是入室內的地方遊玩避吓!  日間miss咗呢個ride, 家姐同大少先入去試玩, 出o黎報告話妹妹一定唔驚好好玩, 於是家姐就大鑊啦! 阿妹high到停唔到, 要倍佢連續玩咗5次!  家姐話呢個game勁過又靚過Space Mountain...而妹妹就話: 媽咪, 你唔得架!



套4D芝麻街悶到我瞓咗....




雨似乎唔會停, 夜間的巡遊又取消, 早點回大阪吧!





一睇就知係Cross Hotel...




格局同札幌那間都好似, 應有的都有齊, 一般無的又有, 例如: 灰色那張小櫈, 籃入面有兩個Zip Bag好o岩用


最喜歡都係個浴室...



又行出附近搵食, 見到牛角好想食燒肉, 就是但入去lu! 試個併盆睇吓邊款好味先再單叫!   食食吓, 妹妹已經支持唔住瞓咗, 玩咁多轉過山車, 應該係暈咗!  好,食飽就 一齊返酒店發夢lu...

5 則留言:

  1. 呢間酒店唔錯, 小朋友的早餐唔收錢....如果再去USJ 都係為咗帶小朋友去, 不過新開個part 都好似好吸引, 想去kitty 個part...你的小朋友好勁, 可以玩咁多轉過山車, 我就唔得喇.... 咦, 你又係住Cross Hotel, 我又係鍾意個浴室, 但你有冇發覺佢開始有少少變舊, 唔知係咪因為白色?
    [版主回覆05/09/2012 20:19:11]Kitty 實o岩你啦! 不過Kitty精品又唔算好吸引, 所以都無買。 我見家姐倍咗妹妹幾次我 諗住等的接力, 點知俾佢哋一齊阻止, 仲話: 你唔得架! 所以唔止你唔得...哈....! 我又唔覺Cross舊喎, 好白雪雪吖! 同埋佢走廊燈又咁鬼暗, 舊都唔太覺啩!

    回覆刪除
  2. 我都諗緊下次帶唔帶傅小孩去USJ, 睇完你既行程更加十五十六, 佢好細同膽, 過山車, 有D危險既佢都唔玩, 我地兩大人又唔玩機動遊戲, 真系比錢入場行個圈!
    [版主回覆05/24/2012 18:53:37]哦! 原來係大傅生想去咋! 咁佢玩就去啦! 在Wonderland有旋轉Snoopy玩, 重有新意啦!
    [小肥羊回覆05/24/2012 18:15:18]今日比左佢睇, 睇完佢話唔去LU, 佢一睇到個網寫住突然加速, 突然升降就話唔去, 如果有旋轉木馬就去下喎, 呢D普通野就唔駛比咁多錢去啦, 不過傅生聽到無得去就有失落
    [版主回覆05/09/2012 20:22:14]你唔駛15/16啦, 開個網頁叫傅小孩睇吓邊樣o岩玩, 佢想去咪去囉, 唔想去咪唔去囉! 雖然我好似講緊廢話, 但你都係為咗小朋友啫, 佢自己決定你咪唔駛煩囉!

    回覆刪除
  3. 祝大家母親節快樂!
    [版主回覆05/15/2012 21:31:20]雖然遲咗, 都祝你們日日都快樂!

    回覆刪除
  4. 見到新的Wonderland啦!好似最多影下相。
    [版主回覆05/22/2012 18:32:10]大人真係影吓相咋! 不過好fancy, 令人重拾童真的地方

    回覆刪除
  5. USJ 無人幾好喎, 玩到咁多野, 上次多人到暈, 排過山車都個幾鐘, 頂唔順, 立即買fast pass, 年尾trip無奈之下排左星期日去, 希望唔好太多人啦. cross hotel行街食野好方便, 又有機場巴士到唔洗拎行李上上落落.
    [版主回覆05/31/2012 20:20:55]我本來都預人多未必玩晒想玩的遊戲, 可能落雨啩, 而且我們去時已過香港紅日假期, 都唔見好多香港人。 Cross真係幾方便!

    回覆刪除