網頁

flower

flower

2012年7月26日 星期四

私有化


各方Blog友, 本人寫網誌的原意, 是想將快樂的旅程記下來, 在閒時可再細味。 但由於一些私人理由及不想太公開, 已將本網誌私有化。而這些年來亦跟不少blog友建立起友誼, 所以已關注的將不受影響  

5 則留言:

  1. 我都有看開你ga blog 同埋 baby kingdom, 可否繼續看你一家旅遊經歷
    [版主回覆08/07/2012 10:37:47]已關注!

    回覆刪除
  2. 係呀....我好鐘意森林家族架....我記得之前search到你個blog都係因為森林家族.....你而家仲有冇玩??

    回覆刪除
  3. 請問可否譲我參考—下九洲行程??急用,謝謝

    回覆刪除
  4. Hello, I come from BK and I saw your blog before for my Chubu trip last year, I will go Hokkaido this ummer, can u share with me your blog again for my reference. Thanks a lot!!

    回覆刪除
  5. 我今年暑假也會去北海道,因為是首次租車,又帶住七歲的女,所以想參考一下你的旅程。請讓我分享你的blog

    回覆刪除