網頁

flower

flower

2012年9月15日 星期六

2012暑假有老有嫩去九州 ~ 第一天

八月十九日 (星期日) 天晴

計劃咗好耐同老爺去旅行終於都成事, 左揀右揀都係去日本, 因為比較有信心可以同時照顧老人家同小姐們。  老爺應該好心急同興奮, 一早就準備好同我們一齊出發去機場lu! 



直航九州只可揀港龍, 一到機場好自然就去咗國泰check in, 地勤小姐"笑"住咁請我們去G段先o岩呀! 架機好細吓, 正運餐中。 同老爺一齊時間預鬆好多, 今次唔駛最後召集先上機lu, 仲要係第一個添! 




小姐們竟然仲有禮物, 不過大小姐唔肯要, 仲俾個"有無搞錯"嘅眼神空姐!




比原定時間遲起機, 去到福岡過海關又多人, 已經係第一批出飛機, 但之前剛有部從韓國到的, 所以排咗成個鐘先出到!  先坐的士去Toyota 取車, 之後直飛佐賀太良蟹御殿。




去到七點四十五分, 只係遲咗十五分鐘咋! 架車一到, 酒店職員已在門口對名及迎接, 服務都幾好呀!  Welcome drink, 大人飲茶, 小朋友飲檸檬汁。




搞完一輪入住手續就去揀浴衣啦, 都幾多款, 小姐們好開心有大人浴衣着。



我本想訂獨立屋的房間, 但唔可以5人一間房, 所以唯有訂呢間, 不過後來再諗深一層, 同老爺一齊都唔方便在房內浸, 會去大浴場, 而且都想去, 咁仲好慳些!  大家換好浴衣便去今日重點, 蟹宴晚餐。 一落機山長水遠就係因為老爺最愛食蟹。




可能我們已經係最夜食晚餐的客人, 一坐底食物就不斷送上, 由於忙於應付侍應大嬸及安頓各人, 之前的先付呀, 什麼什麼呀都唔記得影lu....剌身好鮮, 老爺唔食魚, 我同大少食三碟。



小朋友餐都唔欺場, 蟹蓋入面係飯, 好香好好味架。




主角出場, 大人一人一隻, 大嬸在旁拆蟹好似表演咁....




先拆好小朋友的小蟹。 蟹的肉質比較"林", 食蟹都係北海道最好!  三隻大兩隻細蟹已經好飽, 老爺都食得好滿足!




鮑魚可剌身及牛油燒, 都好鮮甜及"林"....



佐賀牛陶板燒, 呢個雖然係三人份, 但就算小姐們幫口食都係食唔晒....




燒螺....




仲有條魚, 我已經投降....




呢個湯好清甜又靚....



好似中途仲有些什麼的, 不過太集中精神食蟹好忙, 最後太攰了相都唔影啦! 阿大嬸見我哋食到呆晒, 主動幫我們包好飯團, 還叮囑我們一定要食, 原來係真係好好食架!





返到房阿妹妹又係要跳晒所有床好似跳飛機咁!



休息一陣便攞野去浸溫泉lu....



小姐們話浴衣唔舒服, 要着自己睡衣喎!  途經貸切風呂, 但我們揀了第二早才用呢個無料服務。



到了, 男女分組時間開始....




看, 已是十時多, 人家都剛好梳洗完離開, 於是變咗包場....




黑麻麻, 咩都睇唔到, (呢張相我已經在燈旁影啦) 所以我哋第二朝早才一邊看海一邊浸溫泉lu...雖然八月九州好熱, 但晚上都有點涼, 之前還擔心會唔"爽死"添....




大浴場有人唔方便影, 影另一個內湯....那扇木門係SAUNA 房....



大家都歎完溫泉就落職員推介的休息室飲吓波子汽水同咖啡, 本來想睇星星, 但有雲而且對岸有光, 所以都唔係睇到太多星星。 望遠鏡那邊可以出草地的, 我們就在那看了一會星星....




一邊歎家姐幫我整的咖啡, 一邊睇吓電視, 成個人都鬆晒, 唔覺唔覺又hea到差不多十二點,  要返上房瞓lu....


10 則留言:

  1. 第一日就直接去住溫泉旅館, 實在太正喇!
    [版主回覆09/16/2012 09:00:08]本來唔係咁進取架, 只係wait唔到18號班機但又一早訂晒酒店, 唯有一落榭就飛去啦! 都幾趕, 老人家坐完飛機又坐車有少少唔太舒服。

    回覆刪除
  2. 我好懷念個蟹宴,真係好正架!唔知service你哋個大嬸係咪之前service過我哋係同一人呢?記得當時成間酒店只有佢識少少英語咋,而且還記得當時佢介紹隻蟹時真的七情上面,好好笑架。
    [版主回覆09/16/2012 09:07:24]可能期望高咗, 有少少失望! 蟹肉比較"削", 好彩算鮮甜同多肉, 隻大蟹大過我塊面! 我已經唔太記得招呼我們的大嬸點樣lu, 不過就知道晚, 早餐都係同一人, 而拆蟹的那位就好好笑, 一邊拆一邊介紹, 真係七情上面, 佢肥肥哋, 短頭髮的。

    回覆刪除
  3. 原來暑假你哋一家去咗九州...
    你哋間和室特大架...舖咗5張布团仲有好多空間喎...
    咁好有專人幫你哋拆蟹
    我都覺得食蟹最好係北海道
    係咪應該秋冬天D蟹會肥美D呢...什麼松葉蟹...越前蟹都好似係秋冬開始當造
    睇背影你家兩位小姐大個咗好多噢...
    [3J 家庭回覆09/16/2012 15:18:36]通常女仔發育係早D,上到中學大部份女仔都已經變為少女lu..
    哈...我每次晚上浸完溫泉後返房會換番睡衣瞓覺,總覺得著浴衣瞓得唔舒服,唔鐘意條腰帶朿住個種感覺囉...
    [版主回覆09/16/2012 14:17:09]我諗呢間房在可睡面積來山說係最大, 因為我一早係在官網訂,入5人只有呢間可以容納! 但其他獨立屋大得黎係有休息間同私人風呂。有人拆蟹免咗好多功夫, 話時話, 又真係冬天食蟹好似當造d。 兩位小姐真係大咗好多, 特別係家姐, 有次在瑪莎買野, d人問「"小姐"有咩幫妳? 而係"妹妹"想要咩呀? 」 咁喇!

    回覆刪除
  4. 呢餐蟹宴好正呀 ! 都有好多唔同款既海鮮,鮑魚都有兩種食法,仲有佐賀牛陶板燒,正 !
    [版主回覆09/16/2012 14:22:24]有款最多海鮮的仲有龍蝦剌身, 不過老爺唔好所以唔揀, 雖然牛(只計大人)每人只有3塊, 但差不多最後上已經好飽唔太食得落, 那些雪花脂肪靚就靚, 但好滯! 呢餐係全程好好的了, 因為之後老爺出了問題, 所有食事安排都要取消!

    回覆刪除
  5. 間房好大呀!我的小朋友未去過九州,第日真係要搵次帶佢地去...你兩個女高咗好多,大個咗就唔鍾意著浴衣,不過對佢地黎講可能著得有點唔舒服,我兩個仔影完相即刻除底添呀
    [版主回覆09/16/2012 17:38:30]咁揾次去九州啦, 好o岩小朋友玩, 男仔一定要去城島高原考車牌呀! 依家同佢兩位行街, 買衫時大女會俾到些意見架!

    回覆刪除
  6. 好似厘頭先睇完櫻花,原來嗰頭去左九州!(唔好話人,自己都係咁)一落機就去溫泉酒店,超正呀!個休息室唔錯,浸完温泉再嘆番杯坐陣!
    [版主回覆09/16/2012 21:52:14]我都要就小朋友假期先可以去玩, 你就唔同, 要幾時去玩都得

    回覆刪除

  7. [小肥回覆09/27/2012 08:51:23]
    [版主回覆09/26/2012 19:43:11]食同玩都啱你喎!

    回覆刪除
  8. 暑假原來你哋也是去咗九州!
    我們也是,但沒有去佐賀,只去了福岡,熊本,大分。
    [版主回覆09/26/2012 19:44:02]我都好想再去大分湯布院, 下次啦!

    回覆刪除
  9. 個蟹宴好正喎... 呢間溫泉旅館啲房都好大喎 !
    [版主回覆09/26/2012 19:45:46]多謝TwinSister介紹, 我都幾滿意間旅館, 雖然蟹就無北海道咁正!

    回覆刪除
  10. 有排無上黎, 原來又有油雞食, 正!!間溫泉酒店好靚呀, 食物豐富, 係隻蟹差左D, 見慣北海道果D, 呢款唔似日本蟹囉~~
    [版主回覆10/12/2012 21:05:57]隻蟹本身唔太差, 但一同北海道比就比下去吧!

    回覆刪除