網頁

flower

flower

2010年3月3日 星期三

白雪童話國賀新年 - 第四天 Part 2 (高山 - 古都之夢)

2月21日 (星期日)


呢間就係古都之夢啦!





一到便有一男一女招待我們, 女的帶我們入內, 男的幫我們泊車。





奉上茶及小點, 讓我們小休一會及辦理入住手續。





跟住又有另一女子請我們選擇浴衣, 大人男女都有份, 小姐們唔開心, 無份!





再確認兩餐的時間便上房了。 306"春慶"





一入房的右手邊便會看見這個古代火爐, 一家人圍住閒聊飲茶都幾寫意。





左手邊是主房。





小火爐的對面是另一小房, 不過小姐們不在這裡瞓, 用了來放行李。





走廊盡頭是洗手間和浴室。





趕快換好浴衣便去吃晚餐了, 一家四口大小腳





用餐的地方, 幾古雅。





合掌屋餐?Hee...前菜





魚生...幾新鮮, 小姐們唔食, 我同大少抵諗D幫手搞掂!





特色沙律





主菜, 飛驒牛, 豬同雞, 這是二人份還有另一碟在大少那邊。





唔客氣啦! 真係入口即溶但唔知點解, 雖然D牛唔太肥, 但食了兩塊已經夠, 幾膩。小姐們問點解唔食日本餐? 我呆了呆話食緊喎, 重要係好日本喎! 原來唔o岩她們口味, 佢哋以為壽司, 拉麵先係日本餐。





最後還有甜品自肋餐, 小朋友最開心!





好多選擇o架! 最底層中間的提子啫喱差D俾我兩位小姐攞晒





這是我的甜品, 好好味呀, 那個綠茶啫喱好重綠茶味, very yummy....





食飽返上房已經開了床舖。 我的浴衣係大少睇住圖示幫手穿的。





跟住去浸溫泉lu!





推開呢度門就係溫泉喇!





梳妝台





小朋友的玩意, 好細心。





這是另外付費的私人風呂(45分鐘), 水很熱要加點冷水小朋友先可以浸。





在地下的女士專用風呂。





浸完溫泉便回房影吓相, 玩吓便早點"教教豬"囉!  小姐們打機中!





有用資料


古都之夢 Map Code: 191 195 621 / Tel: 0577-32-0427






2 則留言:

  1. 間旅館好正, D浴衣好靚!
    [版主回覆03/06/2010 13:21:00]真係幾好o架, 服務很好  很多謝網友"電占同豆豆"的好介紹!  浴衣真係好多款式, 不過要自己穿就有點"lei hea", 搞好耐! 如果有多些時間, 去埋個婦人風呂就更加好。

    回覆刪除
  2. 間酒店唔錯喎. 貴唔貴呀? 幾錢一晚? 你倆位囡囡幾歲? 她們跟我d女一樣, 傳統日式餐都唔啱胃口.
    [版主回覆03/10/2010 17:56:00]要睇番張單先知, 好似5xxxx yen。 我兩個囡係6同8歲, 有時我都覺得我同你的組合好似, 連小姐們唔好傳統日式食物都似埋!

    回覆刪除