網頁

flower

flower

2010年9月10日 星期五

2010暑假北海道悠悠閒之旅 - 第十一天 : Part 1 留壽都遊園地 - 中山峠

8月4日 (星期三) 天陰


都係返去Oktober Fest食早餐, 因隔離間意大利餐廳只食西式, 但團員一致鍾意"多元化"d  食自助早餐。 其實樓上仲有一間食自助餐的, 我們前年試過, 都係食差唔多的東西, 但唔知點解要排長龍入座, 而座位又似一般酒店Ballroom 臨時set好多長枱咁, 環境又無Oktober Fest咁舒服添!





我們先check out及放回行李上車, 因呢個Resort係唔寄存行李的, 然後再行吓室內...呢架古董車兩年前都影過, 同個環境好襯又要再影...





雙層旋轉木馬只會氹氹轉, 不會上上落落的....





周圍都好似Doll House咁....





店舖剛開門, 不是太多人....





出到花園見呢架觀光車好想坐, 但原來正在維修中....





又去遊園地玩lu......遊戲種類都算多同適合不同年齡的朋友玩...





由於妹妹在岩見沢已玩過小朋友版旋轉鞦韆, 大少鼓勵她玩埋成人版, 先睇家姐仔玩俾時間佢考慮....





終於鼓起勇氣一齊玩, 原來妹妹都好大膽啦, warm up咗之後完全唔驚....





不過玩玩吓竟然又落雨, 好彩有Pokamon Centre玩吓室內遊戲....好大隻比卡超呀!





大型吹氣滑梯又係放電的好地方....





小比卡超後的攤位遊戲要另外俾錢玩的, 所以唔玩啦....





停雨就再出返去玩堆其他遊戲...大家用盡方法氹妹妹玩滑浪飛船, 她坐中間用盡力去攬實家姐仔, 但佢攬頸差點令家姐仔窒息....原來妹妹怕呢種會向下衝的遊戲, 玩完喊喎...





基本上所有遊戲, 如高卡車呀..Safari射擊呀咁..都玩齊, 係時候離開去食午餐啦! 如果人多可以住呢種cottage...但落雨check in/out都幾麻煩。





家姐仔問: 冬天係咪再o黎玩呀? 我同大少就話: 應該唔會再o黎啦, 因為都兩次咯, 冬天去另一個Snow Kids Park啦...





在留壽都食埋她們至愛的粒粒雪糕, 又要出發去下一站喇, 路經中山峠睇吓羊蹄山順便食午餐...





真係有點富士山feel喎! 可惜天氣麻麻....





午餐就在呢間四季彩搞掂, 食物好正常....





本來想試吓呢度出名的炸薯球, 一來太飽, 二來團友無人有興趣倍我食, 好後悔唔點都試吓...下次! 下次一定要食!


4 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. 我以前住有得寄行李, 仲記得早上滑多一次雪然後下午走, 可能依加改咗例...
    [版主回覆09/16/2010 21:28:00]應該係改咗, 因為我見他們的單張都係話無行李寄存服務的。 可能太多客存唔到咁多行李掛  如果好似我哋咁第二日都去遊園地玩, 無車真係好唔方便, 我又無留意有無locker喎。

    回覆刪除
  3. 酒店有免費locker 放滑雪用具(只限住客), 要比錢的都有, 不過唔記得有冇大size放大行李....
    [版主回覆09/19/2010 20:40:00]咁去滑雪都方便d...不過冬天唔去呢度去你至愛的Tomamu, 淨係睇你去咁多次就知邊度好玩些啦!

    回覆刪除
  4. 其實2個resort 都差唔多, 不過Tomamu 可坐一程火車就到, 而且有Viz Spa, 但Rusutsu 只有巴士先到, 而我喜歡坐火車多過巴士.........仲有Tomamu 的價錢比較抵(如住普通房)。
    [版主回覆09/20/2010 22:31:00]我覺得留壽都係偏貴, 如果唔係因為前年玩唔到個遊園地有殘念, 今年都唔會又去! 我去之前一星期見天氣話o個日唔落雨先去咋, 如果又係落雨, 我會取消訂房改行程呀

    回覆刪除