網頁

flower

flower

2010年9月15日 星期三

2010暑假北海道悠悠閒之旅 - 第十一天 : Part 2 定山溪

再沿國道230行, 唔夠一個鐘就到定山溪。 揀定山溪View Hotel除咗因為水上樂園之外, 就係第一次去北海道時在這酒店問過路, 他們好熱心咁教我哋行而對他留有非常好的印象, 可能係對他有期望以致有失望。 咁大間酒店check in後竟然叫我哋自己攞行李去揾路上酒店房  我唔係扮大爺要人推行李, 但領房呢個係基本酒店服務, 又唔係商務酒店..(唔係喎九州Green Hotel咁細都有呢個服務喎!) 仲要新館又比較遠, 要個客自己去揾都幾奇怪...


不過精靈嘅我哋又點會被難到  住新館和洋室, 貪佢近水上樂園....





和洋室都幾大吓, 又可以玩捉迷藏  小姐們晚上瞓tatami...





快速換好泳衣即去水之王國玩啦.....





近大落地玻璃窗的呢邊有陽光感覺比較好, 另一邊玩浪的池好陰暗又多人, 唔係咁o岩玩...





又係流水池, 唔知係咪日本水上樂園的基本設施呢? 我見好多都有...





呢條滑水道好弱吓, 大個少少都sir唔到....今日呢個場小姐們主打呢個玩意...





有人玩滑浪板呀, 大家都圍觀為他打氣, 好似好難玩, 個男仔失敗好多次....





後來出咗去露天的溫泉池....





又玩滑梯, 呢個溫泉好多枯枝, 枯葉, 虫虫....真係大自然啦...





呢度令我諗起箱根的小涌園, 當然小涌園大好多又好玩好多啦...





最後去幼兒池那邊玩, 小姐們好想坐呢個BB氹氹轉, BB玩真係幾開心, 可惜佢哋無份...





其實整體呢個水之王國唔太清潔, 睇吓滑梯邊起晒漬....





玩飽就返房梳洗後, 去食晚餐啦!  一早預咗會好多人同食物水準會好一般, 但意想不到嘅係.....





明明係自助餐, 但好多受歡迎食物都要另外俾錢...蜜瓜仲貴過真係在夕張食...





各類海鮮全有供應, 請看價錢付錢, 你就可以食佢落肚啦....





拉麵都要另計, 真係無話可說....





牛呢d高檔特產, 又點會俾你自助呢!? 想食, 放底銀兩啦....





大少睇介紹, 呢個廳坐2千人, 嘩! 2千人一齊食飯都真係幾"熱鬧"...





人人都排吓排吓但都唔知食咩好, 因為想食的都唔會在自助餐枱上揾到, 幾苦惱呀...





大少下令以後唔好去呢類溫泉酒店喎...之不過有時大型的溫泉酒店又多野玩d, 一個旅程住唔同的住宿類, 都係一種體驗, 最多小心選擇啦.... 我都估唔到會令大少無啖好食o架?!  後來返房大少睇到酒店集團的資料, 原來係同洞爺湖太陽皇宮同一系列的, 佢好認真叫我認住其他酒店, 一定唔可以揀喎..收到, 收到! 明天就返香港啦, 無論點都好好享受吧!


中山峠 Map Code: 759 672 362


定山溪View Hotel Tel: 0115-98-3339


5 則留言:

  1. BB氹氹轉好得意呀!
    不過咁多食物要比錢好似好唔抵.......
    [版主回覆09/16/2010 21:32:00]真係好可愛, 我個細女差d想坐落去俾我叫住咋! 個自助餐真係唔止唔抵, 好唔掂添呀!

    回覆刪除
  2. 咁多都要畀錢? 真係唔係太好喎, 等我記下先
    [版主回覆09/16/2010 21:33:00]咁如果真係要去呢間酒店, 有定個心理準備都好嘅!
     

    回覆刪除
  3. 我未去過定山溪玩, 但見好多網友推介間View Hotel的, 真估唔到佢哋個Buffet咁鬼喳! 咁多食物要另外收錢, 真有d搵人笨的感覺.
    [版主回覆09/16/2010 21:36:00]其實間酒店又未至於好差, 如想去玩水上樂園可住附近其他酒店, 咁就唔駛食揾笨餐

    回覆刪除
  4. Hi, 你好, 請問若入住酒店的客人去水上樂園, 需要額外比入場費嗎? 謝謝.
    [版主回覆09/04/2011 21:47:24]Hi, 那要睇你係訂哪一個住宿plan了! 如有包的plan一定比散入場平少少, 你上他們的官網或jalan都應該有的, 比較吓先訂啦!

    回覆刪除
  5. ZASON 2T: 謝謝你的回覆, from SY

    回覆刪除