網頁

flower

flower

2012年9月26日 星期三

2012暑假有老有嫩去九州 ~ 第四天


八月二十二日 (星期三) 天晴

食早餐的地方同昨晚一樣 , 都算多款式選擇。




先o黎包包類....



少量肉類....




最後o黎個日式, 非常飽的一餐。




食完早餐又係時候執包袱走啦!  原來呢間酒店10週年, 10年咋咩?




昨天去泳池經過, 小姐好想入呢間虫虫館但趕去玩水無入, 今早點都要臨走前去喎!  呢張相似唔似有兩對孖女呀?


其實只係睇呢隻虫....




見無落雨同爺爺去行吓公園。 附近就係青島兒童王國, 經過公園湖邊見到真假黑天鵝, 有趣....





呢日唔止無落雨, 仲超晒, 行去公園另一邊, 淨係呢段路, 我們的肩膀都晒黑了.....



又有小屋子, 小姐雖然已長大不少, 都要入去坐吓, Doll House類始終都係女孩至有興趣的玩意....




終於行到過o黎, 如在這酒店住行出o黎就玩得.....




小姐們緊係唔係想坐天鵝船仔啦, 又要玩呢個呀!




又有兩隻倉鼠, 步伐好齊咁起勢咁跑....



但好多時都平衡唔到, 一仆一碌....




夠鐘被大姐姐拉返埋岸, 玩完! 


跟住過旁邊的彈床區, 那個露天彈床已被晒到可以煎蛋, 小姐上去跳一下已經要落返o黎, 另外兩個又焗到死, 玩唔夠5分鐘放棄lu....




離開公園便去今日(其實係去宮崎的目的)的重點, 日南海岸海鮮BBQ店, 全團人都好想食, 所以第二天在太良見到蠔小屋唔入留返今日。 點知.....唔係呀! 休息, 明明唔係今日休息架喎!!! 唔好玩啦! 但係行咗小店成個圈都係重門深鎖, 唉!  於是都要面對現實去揾其他野食, 有些磯料理但我睇過餐牌無咩o岩爺爺, 咁唯有去揾拉麵類啦!  順道加影鬼之洗板, 只係到此一遊!



決定入呢間.....



都係無咩好揀, 有烏冬.....




同烏冬....那些伊勢海老湯同set係晚餐先有喎!



好本地的小店, 老闆娘好nice的, 我問她有無其他BBQ海鮮店在附近, 佢都係話日南海岸那間, 不過佢好老實咁話係遊客食的, 好貴, 唔去無損失喎!



帶住超....失望的心情去熊本, 由宮崎去熊本都幾長程, 大家又要眠一眠。 大少話架車都幾重, 在公路上行成130-140, 要揸到個軚好實好用力, 所以都幾攰!  又係行好多隧道的路, 我唔敢瞓怕大少會悶到瞓着, 要幫眼睇路。 呢間和数奇就係在熊本棲身之所。
 


要在地下乘電梯自己推行李上1樓check in。 由於大少要泊車, 我就負責推行李, 點知上到1樓出電梯時, 其中一隻轆"kick"住, 我成個人失重心跌倒衝埋牆, 嚇死所有人, 職員拿拿林走過o黎幫手! 都幾瘀架!  我們的401, 402號房。




我最喜歡係木地板, 而且房間佈置幾有民族特色, 床又夠大又舒服, 推薦的住宿。



我影相的位置晚上會加多一張tatami俾妹妹, 大家都好喜歡呢間房架.....




浴室就好企理, 左手邊係浴缸, 右手邊係厠所....

 



小休一會, 要落街揾食啦! 本來訂了在旅館的"五輪"食晚餐, 但都知應該唔合爺爺口味而且又幾貴, 所以一到就取消了。  呢間旅館的位置好方便, 一落街就係上通, 見到上面的酒店指示嗎?




見到寵物店, 小姐們二話不說就入咗! 仲想帶呢隻貓貓返屋企喎....不過佢真係幾可愛。



一路行, 一路睇食店的餐牌, 好多都唔啱爺爺, 而我哋唔想又係食拉麵, 於是好努力咁揾.....




睇到食店在1樓外牆的圖片好似幾好, 我先上去睇吓咩環境同有咩食, 見似乎可以便叫團友上來。 叫咗好多送啤酒的小食, 咁啱是日啤酒半價, 啱晒兩位男團友, 最好味隻雞亦, 好味過名古屋名物, 唔係講笑, 真架!  要追加呀!




間小店係由一個青年打理, 全部一腳踢, 係有些食物咸少少, 但整體唔錯架! 我走時仲讚佢"勁", 搞到佢面都紅晒....




食完晚餐爺爺已經好攰, 雖然其實今日都唔係好勞碌, 咁大少就倍他早點回酒店休息, 我們女子組就去行街同打機lu!  YEAH....不過好多舖都開始關門, 唔可以行好耐, 返到去又係歎吓個溫泉先....


唔知點解呢個旅程大部份時間溫泉都係無人, 唔通真係夏天嘅關係??!! 仲好, 包場慢慢浸, 成個人鬆晒先去瞓個靚覺!

3 則留言:

  1. 去到咁遠都係為咗食海鮮BBQ,又估唔到"日南"關門休息喎,真係有d掃興。熊本間酒店房夠大,而且好日式feel,唔錯喎。
    [版主回覆09/27/2012 09:59:45]唉! 唔係為咗"日南", 我未必會plan去宮崎, 去返別府, 湯布院lu! 山長水遠無開門, 仲要唔係定休日, 真係有d嬲添呀! 係呀, 我哋幾like呢間和数奇, 在鬧市有間咁日式都幾特別!

    回覆刪除
  2. 都系遲D 先有得諗 . . . .
    [版主回覆09/27/2012 10:39:44]呢架就近期紅爆啦, 其他的咩咩之森, 咩咩號呀, 都好靚喎! 其實舒服過自駕, 不過要搬行李啫!
    [小肥回覆09/27/2012 10:34:37]
    [版主回覆09/27/2012 10:01:12]都唔係吖, 北九州的景點坐JR都幾方便, 有些火車好靚添!

    回覆刪除
  3. 每次見到o的小朋友玩呢類倉鼠玩意,就覺得好得意、好搞笑架喇
    [版主回覆09/29/2012 18:33:28]下次去熊本住呢間啦!

    回覆刪除