網頁

flower

flower

2012年9月27日 星期四

2012暑假有老有嫩去九州 ~ 第五天

八月二十三日 (星期四) 天晴 > 雷雨

第五天....好似過咗好耐, 但又無咩特別地方去過.....而且今日係全程最倒楣的一天!



這間就係五輪, 好似係旅館唯一的食堂.....



佈置都幾雅致, 被安排坐在近玄關的位置....



從最入的角落才可影到餐廳全景.....




印象中食物的水準都唔錯, 但可以揀的唔算多.....







o黎到熊本都有些想行吓熊本城, 但兩位男團友無興趣, 我一個人行都得架, 不過兩位小姐話反正都要在房悶不如跟我行吓喎!  其實旅館一出就見到熊本城, 我們三女子向住這方向行, 以為都好近, 點知原來要兜去入口都幾遠, 戴晒遮光罩都仍感到紫外線的強烈。  行到去入口, 唔知點解三人都唔想入喎!  對話: 入去做咩? 睇熊本城囉! 一路都睇到咯, 睇咗囉! 你哋未入過日本城堡嘛! 電視睇過個d呀, 無興趣喎!....就係咁行返轉頭, 出o黎晨運同運桔!  反到上通d舖開始開門, 呢度大家都好有興趣, 咁行街囉!



叫做滿足咗少少購物慾又係時候會合男子組走啦!



由於我哋架車高身, 入唔到停車場, 職員話就咁泊都得....




安排往北九州中途去鳥栖季樂食晏, 先試三款不同的牛, 結論係我們這一家唔可以食頂級的牛, 脂肪太多太膩, 我們要食瘦肉, 而且發覺基本上和牛瘦都好重牛味, 唔會差得去邊, 追加平靚正的上級牛吧! 



此時正午, 架車晒到無影!  又出發lu....



今日去海之中道公園, 本來打算大少倍爺爺行公園, 我們女子組去水上樂園, 但他唔晒得又唔行得耐, 公園咁大無得唔行, 於是決定分組行事, 我帶小姐們去玩, 大少同爺爺去行附近的Aeon Mall, 起碼有冷氣又可以去食拉麵。  入呢個水上樂園都幾麻煩, 先要行去正門入口, 再轉Shuttle Bus....



搞一大輪終於可以落水啦, 拎住兩個私家水泡浮板都幾麻煩架....



呢度只係水上樂園的一小部份, 這時雲雖然厚但天仍是藍啊!   我就攬住d毛巾呀, 遮呀咁, 坐在對面草地等女。 突然見遠處有大團黑雲向這邊飄過來, 唔駛10分鐘雷雨殺到, 所有泳客都要立即上水, 妹妹正在水中央, 家姐同救生員哥哥立即去救佢, 氣氛好緊張, 大家都跑去小食亭外的帳篷避雨, 雨勢好大, 此時應該有香港的紅雨。 見有排落我就去買些東西給她們吃。 雨越落越勁, 大家開始擔心, 而且好凍, 我已經將大毛巾包住小姐, 但真係凍到震, 她們濕了身又只穿泳衣好易病, 我唯有除下外套給她們同攬實保暖。 又突然一陣強風刮過o黎, d椅呀, 食物呀(對面小妹妹的拉麵)都被吹到跌晒落地, 連環的大雷電就在眼前, 好恐怖, 這時係黑雨加8號風球, 小朋友喊聲不絕, d日本妹又呱呱叫, 好似打到o黎咁, d風雨兜口兜面拍過o黎, 我就攬住兩個女同用我瘦削的身軀去遮住佢哋, 叫佢哋唔駛驚但自己好驚...等到雨稍為細少少就快速跑去對面的更衣室走人啦! (其實好近十米都無)  一窩蜂咁換好衫又一窩蜂咁去坐Shuttle Bus, 好唔容易先返到去公園正門, 遮只有一把, 要用埋個浮板快步跑返去海之中道的酒店等大少。  早咗成個鐘, 諗住打電話/ whatsapp 俾大少, 又唔知點解唔得喎, 酒店大堂都無wifi? 就係咁呆等了一小時多, 終於上到車.....




直去今晚的酒店, 北九州八幡Royal, 塞吓車到達已經七點半, 要趕快check in, 因他們的晚餐最遲要八點入座, 又夜又落大雨唔想再出去揾, 唯有梗食!  呢餐影都費事, 又貴又難食又無野揀, 飽咗就算!  有興趣可上他們的網睇吓咩叫鄉土料理自助餐吧!  (睇相好樣好多) 食完返大堂見到有小手作, 小姐緊係唔放過啦!  




返到房床已準備好了....




我們三位女子的房。  臨瞓前, 先去浸浸溫泉, 大浴場幾多人無可能影到相, 而且今日已經無mood影相了!



這就是小姐們的傑作.....

4 則留言:


  1. [版主回覆09/27/2012 22:46:20]直頭無符呀!

    回覆刪除
  2. 嘩!忽然颳起大風雨,都幾驚險喎。幸好有你這位媽媽臨危不亂,總算返回安全地。
    [版主回覆09/28/2012 09:47:54]我當時好亂好驚架, 得我一個睇住兩個! 那半個鐘成日諗邊個情況走最安全, 點走....兩位小姐都驚到眼紅紅, 所以那天我虛脫咁滯!

    回覆刪除
  3. 天氣又會突然變得咁厲害既 ! 平時游完水上岸都會凍的,何況當時既天氣咁惡劣,可以想像到兩位小姐係幾咁凍同驚呢
    [版主回覆09/29/2012 18:32:46]真係好厲害吓, 幾驚帳篷頂吹走呀! 那些三點式日本少女凍到面都青晒係咁震! 我都好驚架, 死撐!

    回覆刪除
  4. 你地咁黑仔, 天氣貢差既~~和牛我都係唔鐘鍾意頂級, 太肥膩!!
    [版主回覆10/12/2012 21:11:50]係囉, 都未試過去旅行黑成咁!

    回覆刪除