網頁

flower

flower

2010年8月16日 星期一

2010暑假北海道悠悠閒之旅 - 第四天 : Part 1 中札內村

7月28日 (星期三) 陰天 > 雨天


昨晚睡得不太好,  就算不太早起床也好像還有點累 大家都準備好後便要駕車往餐廳食早餐。有些日本家庭選擇行去, 其實天氣好晨早散散步也不錯, 但濛濛細雨我哋就坐車吧!





餐廳環境都幾好, 好寧靜。 窗外一片青綠好舒服。





早餐有西式, 日式選擇, 於入住時要決定, 當到達時便會奉上已訂的餐。 其他三位團友都不愛日式, 所以就三份西式。





呢度嘅其中一個賣點係新鮮雞蛋撈飯, 在香港就唔敢食, 不過一場o黎到就試吓啦, 真係幾香同滑喎。





餐廳外有一地方相信係俾人結婚行禮的。





周圍行吓, 這是主樓同餐廳路口的小牧場, 不過只得一隻馬, 一隻白羊同一隻黑羊 , 咁佢哋咪好悶囉?







跟住去咗雞舍, 我見真係有日本人o係度攞新鮮雞蛋o架! 我小時候俾雞啄過, 所以好怕雞. 初時都唔敢入去, 不過要影相唯有企遠一些吧!





妹妹又要驚又想同雞雞玩, 大少教佢餵雞。





其實雞舍都幾臭, 小朋友體驗咗一陣便去旁邊的農舍。





雖然地方細細, 但就好適合教小朋友有關農作物的知識, 希望她們更加明白不可浪費食物。





農舍內的蔬果都好靚。






好, 又係時候要走啦, 走去屋後影張相先, 為咗影呢張相, 我俾蚊咬到腫晒





我們的C-13小屋, bye bye啦!





又去番主樓還鎖匙。





主樓內的擺設。





補影番休暇村的入口。 呢度名副其實真係渡假村, 只係靚版但就咩服務都沒有啦! 可能之前好大期望, 所以比較失望吧!





我們先到中札內美術村諗住行吓, 村外的巴士站, 好似日本卡通片的。





原來入面分唔同的美術館, 要睇真係要花點時間, 但我們有更加重要的行程, 而且團友又無興趣, 我便獨自行一陣便離開了。





在美術館附近, 有一大片的稻田, 雖然無美瑛的廣闊, 但都好靚啊!





看! 天色好了很多呢!





離開稻田便去不遠的花畑牧場啦!




沒有留言:

張貼留言