網頁

flower

flower

2010年8月8日 星期日

2010暑假北海道悠悠閒之旅 - 行程篇

今年暑假我們一早已決定三度夏遊北海道, 因實在太愛呢個地方  家人, 朋友, 同事, 都話: 又北海道!? 唔悶咩!? 我相信愛此地方的各位朋友都會答: 點會悶, 北海道咁大, 去多幾次都未必去晒, 何況美食更加多到數不完...對嗎?  總有一個理由令你一去再去


出發前個多月, 由於工人姐姐出了點問題要回鄉兩個月, 令我的日常生活十分受影響, 她的工作要我們兩老來分擔, 又要返工...忙到連準備行程都無時間做 好彩平時都有做功課同埋上年已有今次行程做大綱, 只要定下每日所在地的活動, 比較隨意的閒遊老地方, 就成了今年的旅程。


第一天: 小樽潮祭及夜遊小樽  (住運河之宿 - 古川)


第二天: 三角市場 > 手稻室外游泳池 (住宏樂園)


第三天: 帶廣 > 紫竹花園  (住中札內農村休暇村)


第四天: 花畑牧場 > 幸福駅 > 金山湖 (住 Larch Log Hotel)


第五天: 富良野 - 肚臍祭 (住 Natulux Hotel)


第六天: 深山峠 > 四季彩之丘 > 青池 > Patchwork Road (住 Spoon Valley)  


第七天: 旭川拉麵村 > 雪之美術館 > 岩見沢Greenland (住 Cross Hotel Sapporo)


第八天: 札幌中心 > 場外市場 > 北廣島三井Outlet (住 Cross Hotel Sapporo)


第九天: 羊之丘展望台 > 苫小牧北寄貝BBQ > 登別 (住第一滝本館)


第十天: 地獄谷 > 留壽都 (住 Rusutsu Resort)


第十一天: 留壽都 > 中山峠 > 定山溪 (住 View Hotel)


第十二天: 返香港


因之前已去過大部份遊遊景點, 很想用多一些時間去細味每一個地方, 所以行程內容看來很簡單, 但這全是重點實際上也很精彩, 一天一地方的時間只是綱好吧!  而且今次真係好感恩, 因為天氣其實不太好, 很多想做的事以為會泡湯, 但奇蹟和上天巧妙的安排, 令這旅程完美地進行, 實在很感動啊!


4 則留言:

  1. 又北海道, of course 唔悶!  之前我都成日比人問呢個問題....北廣島三井Outlet 得唔得? discount 多唔多? BTW, 你去個時熱唔熱? 好似Sapporo 成35度... 真係好期待你的遊記......
    [版主回覆08/09/2010 21:10:00]好肯定你唔會悶啦, 早幾年你年年去喎, 不過你就冬遊我就夏遊  出年農曆年我們會去睇雪祭, 第一次親身去看白色的北海道, 遲些又要細看你的資料喇! 三井Outlet就係太多shop, 外國牌子如他們標榜只些一家的Burberry就無野睇, 連日本人都唔多個, 但本地的shop就有收穫, 算係合理價錢, 有些都3折。 我買了一條裙後來在Rera Outlet見到, 但三井那間平了成千日元。 另外, 那個北海道市場都好多野行, 又係一次過揾晒北海道特產的地方。 我去的時候多是落雨, 有少少涼添, 但一出太陽都熱架! 札幌有35度咩? 真係唔知喎  我都等睇你沖繩的遊記啊

    回覆刪除
  2. 哎呀! 我係想話三井唔係好多shop先真

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2010年8月9日 上午9:25

    好想睇遊記 , 尤其中札內農村休暇村 , Larch Log Hotel
    肚臍祭如果有日睇到就好 , 你地又一家一齊放暑假
    上次都想住運河之宿 - 古川, 睇左你遊記就知係點....
    [版主回覆08/10/2010 15:22:00]努力中, 我會加油啦!  中札內和Larch我都會有些評價, 但先賣關子  古川真係唔錯, 可以租和服出街影相, 而且好平, 大人500yen, 小朋友 300yen, 係咪好抵呢! 我差點租咗出世廣場那一家, 要3000yen一個人呀!

    回覆刪除
  4. 我o地都係最喜歡Hokkaido....去過三次了...次次都話想退休後去長住....<<發夢中>>
    [版主回覆09/08/2010 22:59:00]都好啊! 買間民宿退休去做老闆, 係就好囉

    回覆刪除