網頁

flower

flower

2011年2月18日 星期五

2011雪祭王國~北海道限定行 : 第二日 (下集) 三余庵 ~ 彩凜華

嘆完溫泉剛剛好, 5點半準時到達食事處"春秋" 。 我們被引領到最入的個室, 很大很闊, 坐在對面都好似好遠咁  由我們入住的一刻, 都係同一位嬸嬸招待, 這餐也不例外。 我們今晚的餐單, 唔知食唔食得晒呢 ?





大嬸先安排餐飲, 小姐們飲葡萄汁, 紅、白各一, 由於係用酒杯, 她們覺得自己好似大人喎! "三余庵" 呢三個字, 真係好似有魔法咁....





呢個就係我們要求的兒童餐啦!  我之前咪講過從訂房一刻已經好滿意他們的服務嗎?  他們真係根據小姐的口味去準備啊!  因為每次去溫泉酒店, 小朋友的餐多數都係炸物, 蛋包飯咁, 小姐們次次都唔食, 一係就我同大少食埋, 一係就浪費。 他們給我的第一個電郵, 除咗落實訂房之外, 還問清楚我們的口味, 我和大少就全交給他們, 但小姐們想食的都很簡單, 初時我要的他們都覺太少, 加吓加吓就係咁啦!  不過依然有炸蝦同漢堡扒, 而冷麵的份量可以多些....





大人份啦, 先附係豆腐,好香豆味....





前菜有6款, 其中鴨肉一般我係唔會食, 但今次因為三余庵, 我食....成碟掃晒!





呢兩件壽司,蟹肉那件被小姐們打劫咗....





呢個湯味道剛好, 唔太咸好鮮, 飲咗一半又被妹妹劫埋...





唔駛多講, 新鮮, 美味, 不過又係難逃一劫...





出主菜啦, 我揀牛, 大少要kinki.....大嬸好強調個醬汁係板長精心調配的, 真係好好味, 但我個人覺得灑少少海鹽已經可以帶出牛的原味 。我係KO唔到碟牛, 要大少幫手, 自己就搞掂晒d配菜....





睇吓, 我都話坐對面都好似好遠咁啦  我的牛同大少的魚遙遙對望 。 魚肉很滑, 充滿魚油的甘香, 肉質好特別, 有口感....





檸檬雪葩正好清清口腔的味蕾和油份....





這時已經想瞓低, 但跟住要挑戰煱物, 好彩雞肉小姐都o岩, 好少要佢哋幫手架。 個醬又係板長自製的(大嬸話), 有得賣的, 有點像我們的XO醬....





好彩呢個得一隻蜆, KO無難度....





仲有飯呀!!!有筍又有蝦, 好入味, 我已盡咗最大努力, 都食剩少少...





大人同小人的甜品都係一樣, 我好喜歡那個蕪花果, 好清甜! 小姐唔食我食咗3個...呵....都話一食甜品, 女人個胃會大咗或者多咗一個出黎啦....





最後還有宵夜帶返房....





當我們被帶入這房時真係"嘩"咗一聲, 好大啊! 食物就係直接從吧枱後的廚房出。 在這裡太忙了, 無時間影張餐前相添....





咁早食飯係要去附近的彩凜華。 大嬸知道我們出去想幫小姐攞宵夜上房, 但我們要攞戰衣, 她便在地下電梯口等我們, 為的是準備了資料同地圖, 見我們駕車又叮囑要小心同穿夠衣服,又幫我們揀好各人喜歡的枕頭準備在房內....真係好似媽媽咁! 佢仲行出去送我哋上車, 唔駛啦, 好怕佢冷親呀! 佢就話日日都係咁凍""大丈夫"喎  


好快就到會場...





通過呢個燈燈隧道, 原來係有野食賣的....





不過仲食? 而且好多人好迫, 睇吓就走lu....





出去玩冰梯, 無人理嘅? 唯有D阿爸阿媽企係度接返住D細路, 條冰梯又唔平滑比較危險, 妹妹就睇定d先玩....





爛玩精家姐仔已經不顧一切sir咗落黎lu....





大少唔俾再玩, 佢哋就去吹泡泡, 又話唔爆嘅? 同一般的無分別喎! 小朋友好失望無實驗做....





正當她們不斷嘗試時, 我上展望台諗住影張standard相啦, 等好耐都未着晒燈嘅? 又凍又多人, 都係落返去啦....





落返黎又着晒喎, 激死!





團友又玩另一樣玩意,自製雪燈。 先剷雪填滿個桶....





倒轉在地上, 再放燈芯點火....





得咗, 搞掂





實在太凍啦, 在門口享受一吓個手湯就返酒店啦! 返到去已經黑麻麻, 但又有另一番美感喎  





上到房各有各忙, 大少就去浸溫泉, 家姐仔就KO好好味的腐皮卷, 妹妹就玩執床...





我就去飲杯茶....





聽吓音樂, 放鬆吓先再去浸溫泉....





小朋友好快就瞓着晒, 我凝視兩個小臉, 看見她們帶住微笑瞓得好甜, 此刻有說不出的感動, 好幸福的感動!  那個空間, 那刻的觸動, 深深的印在腦海, 而我亦懷住感恩的心, 在悠和的音樂下睡了! 


12 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月18日 下午6:19

    不錯! 希望你以後發掘多 D 比三余庵 更好住宿
    [版主回覆02/19/2011 18:15:00]我覺得間旅館好唔好真係唔在於佢的硬件, 三余庵令我感動的係佢哋真心的對待, 唔係禮貌式咁簡單, 臨走時我好唔捨得招待我們的大嬸, 好想攬吓佢, 但又驚嚇親人, 而我個人又比較含蓄(可能有人會忍唔住笑), 好後悔無同佢影返張相呀!  希望有機會再去揾佢啦!

    回覆刪除
  2. D燈係有時間先著, 配合埋樂曲&旁白, 好似個故事咁,  當然我聽唔明講咩! 吹泡泡我地都睇唔到效果, D雪硬到冰咁摌唔起, 做唔到雪燈. 可能我果日比較熱, 帶廣路邊完全無雪.
    [版主回覆02/19/2011 18:20:00]我就係企在展望台上一邊睇一邊等, 等佢轉齊咁多色都未開晒, 太凍又多人先走咋! 可能有耐性多一分鐘就影到, 不過算啦! 係呀d雪好硬, 要好努力先完成到一桶

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月19日 凌晨2:51

    你講我信 , 你係唯一一個我睇完人寫三余庵會感動的人  only only one 其他人着眼點只會放在食物點甚麼精緻(但說實話相信要好味過佢旅館實在比比皆是 , 食材也不是最吸引地方) 真的要從精緻度出發去欣賞 , 這類旅館唔多了就昰吸引人之處... 或房那麼大 , 若只是這些 , 我便住過比更欣賞更值得去旅館(我都係注重風呂多些) 温泉區祭典也不是最吸引 , 亦要接冬天冇咩玩帶廣 , 實在接近差不多純為住宿而去.....
    [版主回覆02/19/2011 20:02:00]多謝你! 呢d感覺我當晚好深刻, 我同自己講一定要記住記錄下來, 好想那刻停下來唔想那晚咁快過!

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月19日 凌晨3:01

    三余庵令我感動的係佢哋真心的對待 , 我便希望都會有機會去 , 因這陣子聽過多讚美的說話 , 己令人有生厭的地步, 我可能看嘢習慣了好宏觀....
    [版主回覆02/19/2011 20:07:00]其實可能那位嬸嬸做的在很多人心中都係必然的, 我俾錢你serve我, 但 當你見到她用盡佢的方法去使你住得舒適時, 又當你見到佢穿單薄的製服仍堅持晚上都送你上車, 又當看見她忙得一頭大汗時, 你會明白呢間外表唔太起眼的酒店會咁受人愛戴

    回覆刪除
  5. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月19日 凌晨3:19

    你講出 佢哋真心的對待 , 這點好重要 , 不能太 hardsell 因為會有人睇 , 北海道好多人去 , 會每類估唔到嘅人都有出現 , 而又會去 尤其日元高企 , 更要小心 ,未必每人會欣賞 精緻度 , 若與心中不同便會失望 ! 而事實上亦講味蕾的人不是太多.....
    [版主回覆02/19/2011 20:15:00]坦白講, 如果我再去三余庵我好大程度係想去揾返嬸嬸, 我可以問她的名字, 同她合照, 因為我真係好掛住佢

    回覆刪除
  6. Zason+2T :          去旅行能夠有D咁深刻既感受 , 呢間酒店真係唔簡單 . 
    不過我住 "十勝第一" , 都覺得好正 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆02/19/2011 23:09:00]我相信係三余庵好重視人與人之間的接觸, 你所感受到的係人性的交流, 而唔係千篇一律的機械式服務   十勝第一同一集團, 水準應該也很正啊! 所以我真係希望有機會再去十勝時會三余庵同第一都住...

    回覆刪除
  7. 你啱啱探完我,宜家我又過嚟探你。
    我非常認同你嘅感受,因為我都住過,我係2009年5月時入住,當時網上都未係好紅。我都覺得三余庵不單只是食物好食,佢嘅服務真係幾窩心,我記得當晚餐食到一半時,料理長會過嚟同我哋傾吓計,問我哋對食物有咩意見,食完後又有宵夜帶上房,到第二日離開酒店時還親自送我們離開。我去過咁多次日本,亦住過不少溫泉酒店,三余庵係第一間俾到我依種感覺嘅酒店,有機會我都想住多一次。
    [版主回覆02/20/2011 00:31:00]我哋食主菜時我知大嬸有留意我們的反應, 佢見我食唔晒d牛俾大少仲笑咗一下。 死啦, 唔知料理長有無以為我唔鍾意呢? 我真係太飽咋!  我終於明白jokelib點解會因為去三余庵而去三余庵啦! 我都會, 不過唔知幾時啫

    回覆刪除
  8. 咪就係會為咗嗰種感覺, 不知不覺去完又去o羅.......

    回覆刪除
  9. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年2月19日 晚上7:08

    好 hard ssell ,bye bye

    回覆刪除
  10. 嘩, 你地講到咁好, 真係第日有機會要試吓。其實第一次接觸佢個名係舊年年頭睇一位台灣旅遊作家的書, 之後上網check 就揾到Jokelib 的blog, 當時都唔係咁hit, 但見只得11間房, 所以1月已經book 咗12月尾的房間, 老公其實唔係咁喜歡, 佢話房入面個風呂唔吸引 (咁的價錢有更多選擇), 當初三余庵仲accept 我地book twin room, 不過之後話2大+2小唔可以住Twin room, 要和室, 可惜最後轉咗去福井個边, 所以冇機會試.......
    [版主回覆02/21/2011 14:57:00]我相信我係遇上一位好好的大嬸, 而這位女士令這酒店在我心目中的分數增加, 所以"人"的因素好重要! 其實大少唔覺得間酒店有咩咁特別的, 他的意見同你老公一樣, 這個價要好過他有好多, 但正如日本人所講的"一期一會", 有緣遇上又幸運地有好的體驗, 已經好難得。 希望他日你都會同樣有難忘的"一期一會"!

    回覆刪除
  11. Zason+2T , 你講位 嬸嬸係咪英文好叻架? 可能我知佢個名
    [版主回覆02/24/2011 00:24:00]可以溝通到咁啦! 佢扎起一條短短的馬尾架, 你會唔會同佢影過相呢?

    回覆刪除
  12. 您好
    看到您三余庵的遊記,我有幾個疑惑不知道可以請您幫忙回答一下嗎? 我想請問您的小孩是幾歲?上面照片的小孩餐食是小學生的還是幼兒的?因為我女兒剛好6歲多不知道要幫他訂哪一種的...謝謝
    [版主回覆01/01/2012 14:20:18]我兩位小姐當時係7和9歲, 小學生價。 晚餐係我要求的內容, 不是standard的, 因我家小姐唔太喜歡傳統日式餐, 你的女兒如剛6歲, 都可以係幼稚園生, 幼兒價吧! 你訂房後可電郵三余庵小朋友的食物喜好, 不過他們也會主動聯絡你的, 放心! 農曆年去嗎? 十勝真係比較凍, 準備好小朋友的預寒衣啊!

    回覆刪除