網頁

flower

flower

2011年2月19日 星期六

2011雪祭王國~北海道限定行 : 第三日 (上集) 三余庵 ~ 古丹 ~ 砂湯

2月7日(星期一)  ~ 年初五 陰天 / 大雪

枕頭舒服真係特別好瞓, 自然醒約7時多, 天色好像不太好啊! 這邊的房間不是向大橋, 可能觀景相對地差了少少, 所以窗戶不多。





約了八時早餐。 昨晚大嬸問我們想在用膳的房內進餐, 或是在外, 我們選了外面, 因為方便取沙律之類的食物....





我們選了3份西式, 1份日式, 而蛋就因應不同的要求後上....





粟米湯好香濃, 呢個份量睇落唔多但小姐們係食唔晒的...





外面落起大雪, 仲越落越大添....





最入的那房便是昨晚食得好享受的地方, 其實我們都無再添食其他東西, 早知坐入房啦....





飲埋杯有磯咖啡就更滿足....





小朋友可選的果汁/ 牛奶都好新鮮...





相信這些產品係check out時段才放出來, 昨天係無的。 大少就同小姐們睇吓落雪...





休息吓, 周圍參觀吓, 本來想去第一酒店行吓(大少行去的方向有道門可通往的), 但無外套驚冷親無去lu....





吧枱有不同的免費飲品自由享用, 但已太飽了, 無試過添....





小小手工藝品, 喜歡就放下銀兩帶返屋企啦, 我就買咗洗頭水同護髮素, 因為幾滑幾香....





是日餐前酒...





上房再浸一次溫泉就要離開啦, 真係好唔捨得, 再三深深的看每個角落。 大小姐, 你睇咩呀? 上車啦....





剛才一陣大雪後, 天都放晴了...





三余庵, 再見啦, 我一定會再專誠黎探"妳"架! 正如 jokelib 話, 會被三余庵寵壞的....





轉個彎去十勝第一外想睇天鵝, 無嘅??? 以為記錯, 但明明係白鳥飛來池喎....





咁影吓條大橋要算吧, 趕路去阿寒湖喇....





去到阿寒見有得入coins洗車, 大少諗都唔諗就駛咗入去啦, 又真係好污糟嘅, 我哋上落車都要好小心...





先入200yen基本洗費, 支水槍好夠力呀...





剛剛好洗完就停咗, 唔駛再入錢200yen搞掂





我們唔去酒店先去古丹, 一定要經阿寒橫斷路, 此時好大風又好大雪, 我問大少好似有點危險不如唔去返酒店囉? 但佢話呢d先係雪地駕車喎, 無問題!!!





終於都黎到我好想見真身的秘湯, 嘩! 真係好靚, 呢個時候又唔太大雪。 不過, 可能我在三余庵太relax, 完全唔記得攞定大毛巾同泳褲俾大少, 咁咪無得浸囉   其實大少好想浸架, 佢唔怕凍, 除衫真係無難度, 不過佢話都係唔浸喎, 因他會一落水起碼半粒鐘先返上黎, 實凍死我哋, 之後又摧佢走喎!





呢間小木屋就係更衣地方...





無得浸佢唯有周圍睇吓又望吓個湯....





在岸邊睇好啦, 唔好行咁出呀, 好多天鵝屎架....





呢支地標好鬼襯個環境....





細心睇, 塊石個度有個男人浸緊架, 我都有叫大少不如唔穿泳褲啦, 最多上水時我唔環保一次用紙巾啦, 但後來有人就無得諗lu....





離開古丹就順道去砂湯睇吓, 有一團香港團, 所以只係聽到廣東話同天鵝話 無得買包包無得餵天鵝添....





本來班天鵝係晒遠處, 因有人(相信係工作人員)餵緊成桶鵝食物, 知唔知點解突然會飛晒過黎呀?





就係我醒起在酒店留起的包包, 小姐們好開心有得餵  好奇怪, 咁遠其他鵝又點知呢邊有包食嘅, 真係飛晒過黎喎, 那些龍友都一齊跑晒過黎  當時覺得幾好笑! 大少的大斜包就係隨身帶晒小姐們的衣物, 我都有一個, 出入室內外就係靠佢袋晒d野....





要去酒店喇! 返去都要成個小時, 行山路唔好太暗先走呀!





原本想去的美幌峠同摩周湖要放棄lu, 又下次啦.....


8 則留言:

  1. 嘻嘻 . . . 天鵝同海鷗都系咁識搵食  砂湯 . . .  一定要諗辦法走一轉  
    [版主回覆02/20/2011 00:54:00]你幾時走幾多轉都唔係問題啦, 大假又攞埋咯! 剛剛都去你個邊, 十勝有螢火蟲睇? 係邊, 等我有多個藉口話帶小姐去睇, 再去道冬消滅埋d"殘念"!

    回覆刪除
  2. 因為禽流感, 關咗: http://tokachigawa.blogspot.com/2011/01/blog-post_29.html
    [版主回覆02/20/2011 22:57:00]去之前都無諗過呢個問題添!

    回覆刪除
  3. 架車又真係好污漕喎, 我地架本身灰灰黑黑, 污漕左都無咁覺, 又唔知有得洗車, 所以都無理過
    [版主回覆02/20/2011 22:58:00]雖然可能無咁覺, 但上落好容易會弄污衫褲喎

    回覆刪除
  4. Zason+2T :           個早餐唔錯喎 ,    個 "白鳥飛來地" 搵條鵝毛都冇 ,    200Yen 洗車果度 , 本來都夠殺 , 不過車轆D冰好硬 , 要洗幾次先至掂 ,    "古丹" 我都冇浸 , 實在太凍 ~ 怕怕 !    "砂湯" 冇飼料賣架 (度度都係咁架 , 禽流感喎)       好在食物自備 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆02/21/2011 11:28:00]以前見有包包賣嘛! 但我就無為意"禽流感"囉! 依家回想, 我俾小姐們餵天鵝食包包, 好彩無事啫!

    回覆刪除
  5. 哈哈, 關於十勝睇螢火蟲 . . . モール温泉夢ボタル鑑賞会   10年系6月底至7月初, 小朋友未放暑假, 你地有難安排 . .  .
    [版主回覆02/21/2011 11:29:00]啊!無咗一個藉口添 

    回覆刪除
  6. 其實大風雪後地上舖滿雪咁揸車, 真係有危險性及難道. 你老公應該有經驗無問題. 但我老公雖有上次經驗但仍很擔心, 所以決定下次(3年後)去北海道滑雪改搭JR便算.
    [版主回覆03/03/2011 20:12:00]嘩! 你plan到3年後咁遠  如果擔心就真係唔好搏啦, 又或者可以一半自駕一半火車囉! 去道東就火車, 可以坐埋蒸汽火車嘛, 道東三湖就local tour, 不過你要預多一, 兩日喎!

    回覆刪除
  7. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年4月7日 晚上9:40

    你砂湯 , 古丹溫泉相 , 全部屈斜路湖出面都係白朦朦一片 , 好正呀
    [版主回覆04/08/2011 20:59:00]係咪有"煙雨淒迷"感覺呢? 不過坦白講我就情願見到的係blog友影到的藍天加白雪的晴朗畫面, 希望將來再去會見到

    回覆刪除
  8. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年4月8日 清晨6:21

    yes! 煙雨淒迷 , 好似可以行出去咁~ 下次再去過 ~
    [版主回覆04/08/2011 22:31:00]對! 我哋一定會再去北海道架!

    回覆刪除