網頁

flower

flower

2011年2月27日 星期日

2011雪祭王國~北海道限定行 : 第六日 (上集) 札幌 ~ 白之戀人

2月10日(星期四)   ~  年初八 天晴/ 強雪


Richmond的枕頭又係好硬唔好瞓, 而且濕度好低好乾, 我哋已經自己有帶放濕機, 但都係唔舒服成晚都醒, 呢個係我今日心火燥的"遠因"  房租沒有包小朋友早餐的, 她們要加每人450yen, 早餐食物款式不多, 影都無謂啦! 


今早目標就係大通雪祭會場, 呢個小雪人立體佈景板好得意, 可以企入去影成為其中一份子....



 


地上的雪影出o黎睇唔到其實係好核突, 好似泥路咁架, 行上去感覺唔係幾好  唔同地區都有些特色小檔, 家人指定要雪祭紀念品, 睇吓有無咩買先....





兩姊妹今早又一人一支朱古力香蕉, 妹妹仲睇中咗Kitty膠水樽自己買....





釧路代表海藻球產品....





我比較喜歡卡通的雪雕, 睇咗會好開心....





呢個卡通女孩好出名架? 有自家的小檔賣紀念品同食品喎.....





細路o黎雪祭最開心就係玩雪梯, 先玩有大水泡的.....





有新野玩, 先將雪填滿個有唔同花紋的模.....





在工作人員的幫助下整番舊雪出黎, 就有一個屬於自己的花花雪磚....





好多雪人仔呀, 唔知係咪有得自己整, 因為工作人員正在將小雪人砌成一行行, 我在附近又唔見有得自己整.....





又一大型雪像叫 "北京廣場 - 新年殿"....





有得玩"無阻隔直接sir"冰梯, 阿爸同阿媽又有排等lu.....





呢兩隻公仔d日本小朋友指住猛話"kawaii",....





Lion King舞台有野搞, 小朋友好似有表演, 不過唔睇lu, 我哋無去到最後個d丁目睇埋其他大雪像, 因為人開始多又係行年宵咁, 而且要11點前回酒店取車, 因11:00am至2:00pm要出車喎, 唔係就另計錢, 走啦.....





取車後先到幾次o黎北海道都無去的"紅磚屋"到此一遊, 反正路過啫.....





然後直去白之戀人公園....





咪去過囉又去? 有mission呀! 我要整冬日版餅罐同飲品罐, 餅罐就影全家福 x 3, 飲品罐就兩姊妹一人一個....





需等1小時45分鐘, 咁小姐們就去玩吓先, 所有屋仔都要玩齊呀....





睇吓, 當時仲係幾好天架....





但中, 港, 台團甚多, 所以相片只可以向上發展....





等咗好耐先無人, 按下快門唔知位小朋友係邊樹彈出o黎, 算!, 我投降喇....





成個多鐘好想去飲杯咖啡, 但小姐們要玩, 大少就睇女我去high tea  又係情人節禮物....





先在門口寫下名字, 人數再等位, 本來寫1位....





大部份人都要求窗口位, 所以要等耐一點, 這時個腦突然"叮"一聲, 反正都要等一段時間, 小姐們都可能會肚餓囉喎, 於是人數就改為4, 慢慢等!  好彩改咗咋, 突然外面風雲變色, 風雪縱橫交錯, 又差唔多有位我立即叫團友上o黎避一避....





呢張相同之前一張, 天色係咪差好遠呢, d 雪係咁飛埋個窗度, ....





唔好理, 食野先, 只係部份蛋糕.....





風雪下玩都應該幾high.....





係咪好無聊呢, 但個馬桶真係好花, 令你辦公都辦得"心花怒放"....





停咗雪先去提取有靚靚相片的罐罐, 小姐們再最後一擊就要出發去小樽啦.....





冬日小樽, 我哋o黎啦......


3 則留言:

  1. HI, 你好呀~~
    你講嗰堆雪人, 係可以俾小朋友自己整架, 我個姨甥女都有整, 應該係响呢排雪人後面, 有個婆婆會教你整, 其實佢係有兩片雪人模, 塞哂D雪入去, 然後將兩片模合埋, 再整走多餘既雪, 迫實D, 個雪人就會形成, 然後, 佢會教小朋友將D眼口鼻放上去, 就完成喇, 完成之後小朋友可以親自將個雪人放去嗰幾排雪人度合照, 都OK好玩架(雖然無乜難度)
    [版主回覆02/27/2011 23:49:00]你好!我當時都估係有得玩, 不過佢剛開檔咁, 我行咗一周都唔見似有得玩, 咪以為係工作人員做緊裝飾咋!  不過算啦,在Tomamu都有呢個人模賣, 我話買俾佢哋玩整雪人佢哋又無興趣, 佢哋話自己砌都得喎! 有興趣係我咋 

    回覆刪除
  2. 小朋友ear puff好靚呀 白之戀人...兩日嚮附近都無去
    [版主回覆02/28/2011 20:21:00]兩對都係上次去倫敦時買的, 好睇唔好用成日甩, 都係帶有護耳的帽方便些! 去白之戀人係因為想整罐, 估唔到要留咁耐

    回覆刪除
  3. Zason+2T :            果個 "北京廣場" 認真唔簡單呀 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆03/01/2011 21:18:00]man wai: 呢個大雪像我覺得係比較有氣勢, 所以有影....

    回覆刪除